Nagrody

W tym kwartale lista nagrodzonych uczestników naszych treningów przedstawia się następująco:
Przemysław Góra, z Karpacza – uczestnik warsztatu z motywowania pozafinansowego – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika
Teresa Pytlakowska, z Sopotu – uczestniczka szkolenia z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej zmotywowanego uczestnika
Norbert Borusewicz, z Bytomia – uczestnik treningu z pracy w zespole – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Dagmara Elfarty, z Gdyni – uczestniczka treningu z pracy w zespole – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Edward Zapędowski, z Zakopanego – uczestnik szkolenia z negocjacji – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
Natalia Władyka, z Ojcowa – uczestniczka kursu z efektywności osobistej – tytuł najbardziej kreatywnego pracownika
Mariusz Surmacz, z Bielska Białej – uczestnik treningu z kierowania projektami – tytuł najszybciej uczącego się klienta
Ludmiła Gdańska, z Mikołajek – uczestniczka szkolenia z efektywności osobistej – tytuł najzdolniejszego klienta
Robert Lutosławski, z Szczecina – uczestnik szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
Ilona Jemska, z Kielc – uczestniczka kursu z rozwiązywania konfliktów – tytuł najmilszego uczestnika
Henryk Adamski, z Tychów – uczestnik szkolenia z rozwiązywania konfliktów – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów klienta
Natasza Surdyk, z Rzeszowa – uczestniczka kursu z asertywności – tytuł najmilszego klienta
Czarek Jemski, z Częstochowy – uczestnik kursu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów uczestnika
Lucyna Jemska, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka szkolenia z kierowania projektami – tytuł najsympatyczniejszego klienta